Storno podmienky Pri zrušení pobytu v lehote viac ako 30 dní pred nástupom na pobyt sa neúčtuje žiadny storno poplatok a prípadná uhradená záloha bude vrátená v plnej výške. Zrušenie pobytu akceptujeme len v písomnej forme a následnom potvrdení zo strany recepcie.
Zrušenie pobytu je vždy potrebné urobiť čo najskôr písomne s uvedením: mena, kontaktných údajov a termínu pobytu. Je potrebné ho zaslať e-mailom, poštou a dať na vedomie telefonicky. Pre určenie počtu dní pri výpočte storno poplatkov je rozhodujúci deň doručenia písomného zrušenia pobytu.
Zmluva o storno podmienky 1. Cena je vždy uvedená v ponuke na prevádzke alebo na www.kožiar.sk . 2. V prípade zrušenia pobytu vinou hotela je hotel povinný oznámiť zákazníkovi to ihneď a zákazníkovi bude vrátená celá zaplatená suma. Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy, ak sa cena zvýši o viac ako 10%. V takomto prípade hotel vráti zákazníkovi celú zaplatenú sumu. Zákazník nemá právo na vrátenie sumy za služby, ktoré nečerpal vlastnou vinou či už v dôsledku nesprávne uvedených údajov v objednávke atď.. 3. Ochrana osobných údajov: klient na základe objednávky dáva súhlas na spracovanie osobných údajov pre potreby hotela, t.j. ukladanie dát na nosiče, upravovanie, vyhľadávanie v nich, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade zo Zákonom 428/ 2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a to až do odvolania. Záverečné ustanovenia 4. Uvedené podmienky platia až do odvolania. Zákazník svojím súhlasným konaním, e-mailom alebo, úhradou zálohy, osobnou dohodou potvrdzuje, že sú mu hore uvedené podmienky známe, súhlasí s nimi a prijíma ich v plnom rozsahu.
|